dinsdag 16 oktober 2018

Wagenspanner met eenhoorn

Pas geleden kreeg ik een berichtje van een nichtje van Ronald, ze wilde zo graag een gepersonaliseerde wagenspanner voor haar kersverse dochter, met houten kralen en een gehaakt figuurtje, maar ze kon op internet niet vinden wat ze graag wilde. 
Ik had nog nooit een wagenspanner gemaakt maar deze stond stiekem wél op mijn lijstje, dit was dus dè perfecte gelegenheid om op zoek te gaan naar alle benodigdheden!

Ze koos uiteindelijk voor het eenhoorntje als figuurtje, en bij Creamijn bestelde ik grote houten kralen,  
De houten ring, hexagon kralen en het belletje heb ik uit mijn voorraad gebruikt ;-)




In het écht is hij natuurlijk véél mooier dan op de foto's, hopelijk beleven Aivy én haar mama hier héél veel plezier aan! <3

Liefs Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten