zaterdag 25 juli 2015

Tijd om te haken

Nadat ik met mijn jongste dochter verschillende keren in het openbaar ben verschenen met blote-voet-sandaaltjes (eigen patroon), vroegen een paar mama's of ik voor hun ook een paar wilde maken. Met een uurtje heb ik 1 paar af dus een prima project voor tussendoor! :-D


 Ook heb ik weer een girafje gemaakt, nu in turquoise met wit.
Deze keer heb ik ook gelijk even bijgehouden hoe lang ik met 1 girafje bezig ben, ik heb er nu al een aantal gemaakt en door de kleine hoorntjes, oortjes en de pootjes duurt het toch elke keer weer langer dan ik hoopte...
Het lijf; 2 uur
De kop inclusief borduren van de mond en ogen; 1,5 uur
Beide hoorns inclusief bevestigen; 1 uur
Beide oren inclusief bevestigen + de kop op het lijf bevestigen; 1 uur
4 poten inclusief bevestigen; 4,5 uur (1 uur per poot!)
Al met al ben ik dus zo'n 10 uur bezig met 1 girafje, daar stond ik écht van te kijken!
Gelukkig vinden de ontvangers ze helemaal geweldig als ze gegeven worden, en dat maakt natuurlijk weer een heleboel goed! ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten