zondag 18 maart 2018

Puk

Een aantal weken geleden werd er op de peuterspeelzaal gevraagd of ik misschien een verjaardagstaart wilde maken voor het vieren van de verjaardagen van de peuters, en of ik dan óók een kleine Puk wilde maken voor op de taart...

Na het doornemen van de gewenste kleuren én het formaat van de taart zijn er ronde dozen besteld en heb ik alvast een Pukje gemaakt!

Het was nog een heel karwei, zijn beentjes zijn nogal kort en als hij zat kwam zijn broek niet helemaal over zijn bips... heb daarom even het 1 en ander aan moeten passen aan dit (gratis) patroon.
Ook heb ik zijn lijfje en armpjes zó gehaakt dat ik geen los shirt of losse mouwen extra hoefde te maken. ;-)

Uiteindelijk blij met het resultaat, maar na al het gepruts weet ik 1 ding zeker; Puk haak ik NOOIT meer, hahahaha!


Blij dat Puk af is, nu verder aan het grotere werk... de taart!

2 opmerkingen:

  1. Irene, ik zag al een deel van je taart op IG, met puk erbij... Haha, ik heb dat ook wel eens, dat iets niet wil lukken, volgens het patroon. Dan geef ik er nogal vlug mijn eigen draai aan.
    Fijne zondag, groente Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig ben ik inmiddels een 'ervaren' haakster en kon ik de tegenvallers vrij snel oplossen.
      Dankjewel, fijne zondag ;-)

      Verwijderen