dinsdag 14 maart 2017

Bijtring met zwarte vlinderstrik / Teether with bow tie

In januari maakte ik een bijtring met roze strik, tot vanmorgen vroeg ik me af of zo'n strik óók leuk zou zijn voor een jongetje... En of! Ik maakte deze zwarte strik en vind het een super stoere vlinderstrik geworden!! <3
Vind je deze bijtring leuk en wil je hem kopen? Stuur me een berichtje of shop hier! :-D

In January I made a Teether with a pink bow, till this morning I asked myself if a bow would be cute for a boy too... Of course! I made this black bow and really think it's a very very cool bow tie!! <3
Do you like this teether and want to buy it? You can purchase it here! :-D

Het Nederlandse patroon is van Anneke en vindt je hier.
 Helaas is haar site inmiddels uit de lucht, het patroon vindt je nu hier.

The Dutch pattern is made by Anneke and you can find it right here.
 I´m sorry to say Anneke´s site is gone, you can find the Dutch pattern right here.

5 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk!
    ik kom helaas niet op de site voor het patroon. Heeft u enig idee of ik via een andere weg deze kan krijgen? Wil hem namelijk ook heel graag haken :)

    Groetjes van Laurine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Laurine,

      Op het moment krijg ik ook een Error als ik naar haar website ga...
      Mocht het morgen in de loop van de dag nog steeds zo zijn, dan zal ik kijken of ik het patroon tussen mijn bestanden op de pc staat en dan mail ik deze wel even naar je toe goed?

      Groetjes Irene

      Verwijderen
    2. Hoi Irene,
      Dat zou helemaal super zijn. Die van jou is zo ontzettend schattig!

      Groetjes Laurine

      Verwijderen
    3. Hoi Laurine,
      Ik heb je op Facebook opgezocht en je via messenger het patroon toegestuurd aangezien ik je hier vandaan niet kan mailen 😉

      Verwijderen
    4. Hoi Laurine,
      Ik heb je op Facebook opgezocht en je via messenger het patroon toegestuurd aangezien ik je hier vandaan niet kan mailen 😉

      Verwijderen