dinsdag 3 juli 2018

Pennenblik voor de juf

Het einde van het schooljaar is alweer in zicht, voor de 2 juffen van onze Maud omhaakte ik 2 blikken met Yarn and Colors Epic, Maud koos de kleuren uit en ik verzon een patroontje ;-)

Gevuld met 3 verschillende kleuren pennen, wat potloden en inmiddels óók nog een paar markeerders zijn dit perfécte afscheidscadeautjes voor een juf of meester!


Ik ben begonnen met een lossenketting (deelbaar door 5) die rondom het blik past, toen heb ik een paar rijen met vasten gehaakt, Omdat ik het wat saai vond worden heb ik een toer met contrasterende noppen (in elke 5e vaste) gehaakt, die vond ik wel érg leuk dus deze heb ik bij de andere kleurtjes ook herhaald.

Ik heb verder geen patroontje uitgewerkt aangezien ik continu aan het passen was of het niet te strak of te los werd, als je losser of strakker haakt zal het namelijk niet zo mooi om het blik passen ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten