dinsdag 3 juli 2018

Foute party 2018

Vorige week kreeg ik een appje van 1 van mijn beste vriendinnen, ze zou met haar zus en een vriendin van haar zus op zaterdag naar de Foute Party van Q Music gaan, maar wegens gezondheid wilden de laatste 2 niet meer mee en had ze dus 2 kaarten over... Normaal gesproken zou ik niet zo snel naar zoiets toegaan, maar het leek me wel gezellig om er met 2 van mijn beste vriendinnen naartoe te gaan!
Dus op het allerlaatste moment heb ik nog snel even iets "fout" moeten verzinnen om mijn outfit op te leuken, daarvoor omhaakte ik een paar ster-oorbellen en haakte ik een kleurrijke armband.




De man van mijn vriendin scoorde nog 3 cowbow hoeden en bloemenslingers voor om onze nek, dus de oranje ketting op de laatste foto heb ik thuisgelaten, hahaha!

Het was uiteindelijk ont-zet-tend druk (uitverkocht) maar héél erg leuk, we hebben écht genoten! 

Dit filmpje zagen we later op YouTube, dit zijn opnames van vrijdag maar zaterdag ging het er nét zo aan toe, heb nog nooit zo hard gelachen tijdens een optreden als hier! 
Het was echt geweldig om mee te maken!
 > <

Geen opmerkingen:

Een reactie posten