donderdag 31 maart 2016

UFO's en ijsjes

Mijn UFO's (UnFinished Objects) groeien en groeien, soms zie je zoveel leuke patroontjes dat je niet wilt wachten en gelijk wilt beginnen, halverwege zie je wéér iets wat je móét maken, en ook daaraan begin je vast... Met als resultaat dat je een la of bak vol hebt liggen met halve projecten!

Zo is mijn deken nog steeds niet af:
 


En vind ik de hoeveelheid werk aan de beginletter van Maud haar naam in 3D nogal tegenvallen:


Inmiddels ben ik gestart aan een grotere klus, Maud wilt graag (echte) ijsjes trakteren op school voor haar verjaardag... Nu ben ik zo gek geweest om voor te stellen dat ik voor elk klasgenootje dan ook een ijsje kan haken... Dat vond Maud dus écht een supercool idee en heeft me gelijk aan het werk gezet, de eerste 2 zijn alvast klaar:
Gelukkig heb ik nog even te gaan, Maud is namelijk altijd in de zomervakantie jarig en trakteert meestal pas ergens in de laatste 2 weken van school ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten