zaterdag 15 december 2018

Gelukspaardje

Laatst kreeg ik een berichtje via mijn Facebookpagina of ik een gelukspaardje kon maken, het paard van deze dame heeft ze eerder moeten laten inslapen en nu wilde ze heel graag een herinnering aan haar mooie beest... Op Pinterest kwam ze steeds het kleine paardje tegen wat ik in 2016 heb gemaakt, en nu vroeg ze me of ik voor haar ook zo'n paardje wilde maken. 
Ook stuurde ze me een foto van haar mooie paardje, met een prachtige witte ruit als bles (zie foto onderaan dit bericht), deze heb ik bij het gelukspaardje óók terug laten komen, een mooi herkenningspunt <3.

Lieve Yeliz, hopelijk heb ik je heel blij kunnen maken met dit gelukspaardje, geeft het je troost en helpt het je met het verwerken van je verdriet. <3




Het patroon van het gelukspaardje (Amerigo, paard van Sinterklaas) is van Haakidee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten