vrijdag 9 november 2018

Gehaakte microfoon

Begin deze week maakte ik ons jongste moppie héél erg blij met deze gehaakte microfoon!

Vorig weekend liep ze met een langwerpig houten blokje door de kamer te paraderen; "Dames en heren, jommens en meisjes..." wat hebben we gelachen!
Toen bedacht ik me ineens dat ik in het boek "Betoverende amigurumiknuffels" een patroon van een microfoon had zien staan, dus maakte ik er 1 voor onze Benthe!

O wat was ze er blij mee, en nog steeds! Ze speelt er dagelijks mee!


2 opmerkingen:

  1. Zo leuk, die moet ik ook nog eens voor Méline gaan haken, mijn metekindje ;-)
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Sofie, hij is echt zó leuk, en lekker snel te maken! ;-) met een rammeltje erin is het een perfecte rammelaar! <3

      Verwijderen