dinsdag 1 augustus 2017

Hoera Maud is jarig! / Happy birthday to Maud!

Hoera! Maud is jarig! Vandaag wordt onze oudste dochter alweer 9 jaar... Waar blijft de tijd...
Vrijdag vieren we het feestje pas, maar vandaag laten we natuurlijk niet zomaar voorbij gaan! 
Maud wilde nog graag eens een keer naar Walibi, een park met héél veel achtbanen... Ze vond het dan ook een super idee om daar vandaag op haar échte verjaardag naartoe te gaan!

Hurray! It's Maud her Birthday! Our firstborn is turning 9 years today... Time flies...
The party is this friday, but we can't just pass today offcourse!
Maud wanted to go to a rollercoaster themepark for quite a while, so we're going today on her actual birthday as a surpise!


 Een hele tijd geleden vertelde ze dat ze graag een mooie dromenvanger wilde hebben voor op haar kamer, deze heb ik dan ook speciaal voor haar verjaardag gemaakt!
Ik vond een Mandala patroon op Pinterest, deze heb ik alleen zelf een paar toeren groter gemaakt aangezien hij te klein was voor de ring. 
Op het laatst heb ik wat lossenkettingen onderaan de ring gemaakt met een kleine houten kraal, tussen de lossenkettingen heb ik wat ruimte overgelaten deze heb ik verder afgewerkt met organza linten. <3

A while ago she told me she wanted a dreamcatcher for her bedroom, I made this one especially for her birthday!
I found a Mandala pattern on Pinterest, but because it was too small for the ring I added a few more rows.
I made some chains with a small wooden bead for the bottom, and left some space between them to finish off with organza ribbon. <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten