woensdag 10 mei 2017

Grote meiden poncho / big girl poncho

Mijn oudste dochter Maud vond de poncho die ik 3 jaar geleden voor haar maakte niet zo leuk meer, ze houdt niet meer zo van "roze", (ze is tenslotte al bijna 9) én hij was toch ook wel een beetje te klein... Hoe zou dát toch komen?
Bij de Wibra vond ze een paar bollen Bianca met mooie blauwe tinten, en vroeg toen of ik een nieuwe "grote meiden poncho" voor haar wilde maken. Op Pinterest vond ze dit patroon en vroeg me of ik deze variant met haar uitgekozen bollen kon maken, "mét franjes mam!" Zo gezegd zo gedaan: 

My oldest daughter Maud didn't like the poncho I made 3 years ago for her any more, she no longer likes "pink", (she's almost 9 already) ) and it was a bit small too... I wonder how that happened?
At the Wibra store she found some Bianca yarn with beautiful blue tones, and then asked if I wanted to make a new "big girl poncho" for her.
At Pinterest she found this pattern and asked me if I could make this variant with her chosen yarn, "with fringe mom!" No sooner said than done:
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten