dinsdag 13 december 2016

Rendier / Reindeer

Het is alweer eventjes geleden dat ik van me heb laten horen, november en december zijn hier 2 drukke maanden en heb 's avonds als de kinderen slapen niet altijd de puf meer om te haken. Ik zit dan net zo lief op Pinterest, Instagram of Facebook naar andermans (jouw) haakwerkjes te kijken! ;-)

 I'ts been a while sinds I've been active around here, November and December are quite busy months and when the kids are asleep I don't always feel like crocheting, instead I'm surfing on Pinterest, Instagram or Facebook to watch crocheted items wich other people (you) made! ;-)


Op de 2e verjaardag van onze Benthe haalde ik Rendier Ralf weer tevoorschijn uit mijn amigurumi-doos.

When our Benthe turned 2 last month, I took Reindeer Ralf out of my amigurumi-box.

Onze buurvrouw vond hem zó gaaf dat ze me vroeg er ook 1 voor haar te maken in dezelfde kleuren, maar dan iets kleiner. In het boekje "Amigurumi Winter Wonderland" vond ik een kleiner formaat rendier, met een paar aanpassingen her en der is hij perfect geworden!

Our nextdoor neighbour liked it so much, that she asked me to make one for her in the exact same colors, but a smaller size. In the book "Amigurumi Winter Wonderland" I found a smaller reindeer, and with a few adjustments it came out perfect!


Ze vinden elkaar ook erg lief! ;-)
They like eachother very much! ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten