vrijdag 8 juli 2016

Rammelaar Snuf konijn met houten ring

Herriët van Stip & Haak heeft weer een geweldig patroontje ontworpen, een Snuf konijn rammelaar met houten ring!
En omdat ik gék op rammelaars en bijtringen ben moest ik deze natuurlijk maken! 
's Morgens had ik het patroon uitgeprint en 's middags kreeg ik een verzoekje van een vriendin; haar broer en schoonzus verwachten hun eerste kindje, of ik iets neutraals had liggen of op korte termijn wilde maken...
Toen ik een foto stuurde van het uitgeprintte patroon vond ze het gelijk het perfecte cadeautje!
's Avonds ben ik gelijk begonnen en de volgende dag heb ik hem verder afgemaakt, is het geen schatje? 
In het hoofdje zit een speciale rammelkraal en de oogjes heb ik er op geborduurd, zo is het 100% veilig voor een baby <3


Het patroon van deze Snuf uitvoering kan je hier vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten