dinsdag 5 mei 2015

Rammelkonijn en driehoekige sjaal

Het is alweer mei, wat gaat de tijd toch snel!
Tussen neus en lippen door heb ik uiteraard nog wél het 1 en ander gehaakt ;-)
Op Pinterest vond ik een plaatje van een rammelkonijn, op deze site van Lanukas staat onderaan de pagina een Engelse versie van het patroon, welke heel makkelijk te volgen is als je vaker een 'amigurumi' knuffeltje hebt gehaakt!

Voor het eerst heb ik verloopgaren Fenna gekocht, er werd zowel positief als negatief over gesproken op forums dat ik het niet kon laten liggen om nu zelf eens te proberen ;-)
Het wordt veel gebruikt voor sjaals en omslagdoeken, ik heb er een driehoeksjaal mee gehaakt en moet eerlijk zeggen dat het best lekker haakt!
Het gratis patroon van de driehoeksjaal vindt je hier.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten